ilahi

RADYO İSTEK İÇİN TIKLA>>

<

Ademoğlu Aç Gözünü Ağlar Yakup Nebi Ahir Zaman Ahmed Aklını Başına Topla Alemi Başıboş Sanma Allah Birdir Allah Diye Diye Allah Sevgisi Anne Aşk Aşka Düşen Aşkın ile Aşıklar Aşk Nedir Aşksızlara Verme Öğüt Aşk Yüzünden Azrail Başa Geldiği Zaman Benim Bunda Kararım Yok Besmeleyle Başlarız Bilmez İmiş Bir Gün Olur İnanırsın Bir Kez Gönül Yıktın ise Bugünün Yarını Var Bunca Ömür Cevher Pula Satılmaz Davet Dedikleri Gerçek imiş Derman Arardım Derdime Divane Nefsim Doğru Ol Dost Olmuşum Efendim Doğduğu Gece Engel Olur mu Ey Yolcular Gel Aldanma Bu Dünyaya Gel Gidelim Dosta Gönül Gelip de Bir Görsen Göçtü Kervan Gönül Hakikate Erdikten Beri Göstermiyor mu Gözlerim Yollarda Kaldı Günahkarım Günahımla Geldim Sana Günahlar Dökülür Hakka Yalvarış Hemen Kurtuldun mu Sandın Her Derdin İlacı Herkese Nasip Olmaz

Abime Ağlaya Ağlaya Ah Yazık Ah Meded Alemler Nura Gark Oldu Allah hu Allah Allahı Anar Allahım Anlamaz Aşık Oldum Allaha Aşık Olmadıkça Aşk Denizi Aşk Nedir Bahtiyardır Müslüman Bana Rahmet Eyle Allahım Bayram Gelince Ben Neyim Bencileyin Benzer Bir Hayli Zaman Oldu Bize Gelenler (Noel) Bunca Yıldır Bir Hiç Diye Cahilin Atına Binme Kardeşim Cemaline Pervaneyim Çay Sohbetleri Çok Kimse Hakkı Bilmez Darende Deli Gönül Demişler Derviş Olmak Divaneler Dost Ayrılığı Dünya Malı Dünyaya Gelen Gider Dünya Gelir Geçer Ecel Elinden Ermişim Ben Gelsin Gidemedim Girme Nefsim Gökler Karardı Yine Gönlümüz Viran Olur Gururlanma İnsanoğlu Güller Günahsız Çocuklar Güzel Aşık Cevrimizi Çekemezsin Hak Çalabım Hakikati Özlerler Hakkın Evi Kabetullah Halık Bilmez mi Hiç Hayalin Önümde Haydin Hizmete Her Şey Sende Hüda Rabbim İstanbul Şehri İlimsiz Tarikat Kimse Bilmez Mezar Müslümanlar Kardeştir Ne Haldeyim Ne Kadar Çok Yaşasan Niçin Ağlarsın Bülbül Ölmem Hiç Artık Ömür Yolu Ötme Ötme Bülbül Rabbim Salih Alimlere Sor Seher Vakti Seman-i Nuri Ahmede Sende Sıla Silsile-i Aliyye Sofu Sultanım Sultan Sana Sur Vurulunca Şol Kainat Olmadan Şu Yaşa Geldin Tam İlmihal Okuyan Tatlı Canımı Versem Tedbir Tenim İçinde Can imiş Uyurken Seyrimden Ümitsiz Değilim Vefakar Yaratan Var Ya Resulallah Yakan Benim Yazık Olsun Yıllarca Mevlaya Yunusun Adı Yine Güldürür Zordur Anne

YORUM BIRAK